Hoe kunt u uw stof aanbieden

Woko heeft een eigen afhaal en bezorg service.

Onze chauffeur komt de stof bij u afhalen op een vast geplande dag in de week. Het geconfectioneerde gordijn wordt een week later weer bij u afgeleverd.

Rechtstreeks versturen vanaf de leverancier naar Woko.

Woko biedt u de mogelijkheid de stof vanaf de leverancier rechtstreeks te versturen naar het atelier. De stof is sneller bij Woko en wordt hierdoor ook eerder bij u afgeleverd. Het rechtstreeks sturen levert u veel tijd winst op.

Aanbieden van garantiewerk of vermaakwerkzaamheden.

Geleverde artikelen die niet goed zijn geconfectioneerd of oude gordijnen die veranderd moeten worden, kunt u verpakt aan onze chauffeur meegeven op de geplande afhaaldag. Voor de juiste confectie van uw gordijnen wijzen wij u er op alle benodigde informatie mee te leveren. Oude gordijnen moeten vooraf gereinigd worden. Woko biedt u ook een reinigingsservice aan in samenwerking met een stomerij. Voor een snelle afhandeling van uw garantiewerk neemt u zo spoedig mogelijk contact op met onze binnendienst.